نوسان قیمت میلگرد در روزهای ابتدایی هفته جاری
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، از اوایل هفته جاری تا کنون میلگرد ها با نوساناتی همراه بوده است. این نوسانات بیشتر افزایشی بوده است بطوری که با یک نگاه به روند میلگرد ها می توانیم افزایش قیمت آن ها را مشاهده کنیم. قیمت میلگرد در هر کارخانه ای نوسان متغیری داشته است. نوسانات قیمت برای سایز14 کارخانه ها به شرح زیر می باشد:

میلگرد آناهیتا در اولین روز هفته کاهش 20 تومانی داشته است. قیمت این کارخانه در روز یکشنبه ثابت اعلام شد اما با توجه به تغییر قیمت آهن آلات در روز دوشنبه قیمت این کارخانه هم 15 تومان افزایش یافت. با بررسی قیمت های کارخانه شاهرود به این مهم دست یافتیم که قیمت های این کارخانه هم در روز شنبه 10 تومان افزایش داشته است. همچنین همانند کارخانه آناهیتا نرخ میلگرد شاهرود در روز یکشنبه ثبات داشت اما در روز دوشنبه با 10 تومان افزایش اعلام گردید. در سمت دیگر کارخانه نیشابور برخلاف دیگر کارخانه ها از اول هفته قیمت خود را ثابت اعلام نمود. این کارخانه هیچ نوسانی در قیمت میلگرد نداشته و پیش بینی می شود این روند تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. میلگرد ابهر در روز شنبه به تاثیر از هفته گذشته ثابت اعلام شد اما با ورود به روز دوم از هفته جاری قیمت خود را 20 تومان افزایش داد. اما این افزایش قیمت به روز یکشنبه ختم نشد و این کارخانه در روز دوشنبه قیمت میلگرد خود را 15 تومان دیگر افزایش داد. میلگرد کارخانه پرشین ازاول هفته هیچگونه ثباتی در قیمت خود نداشته بطوری که اول هفته خود را با کاهش 10 تومانی آغاز کرده و در روز یکشنبه قیمت خود را 20 تومان افزایش داد اما این افت و خیز در روز یکشنبه به سرانجام نرسید و در روز دوشنبه هم قیمت خود را با 10 تومان کاهش اعلام کرد و به قیمت هفته گذشته خود بازگشت. با وجود این نوسانات، میلگرد ذوبی هفته آرامی را پشت گذاشت و قیمت های این کارخانه از اول هفته ثبت اعلام شد. میلگرد ظفربناب نیر با کاهش 10 تومانی هفته جدید را آغاز کرد و در روز یکشنبه قیمت خود را ثابت اعلام نمود اما دیری نگذشت که در روز دوشنبه شاهد افزایش 15 تومانی این کارخانه هم بودیم.

با توجه به شرایط پر افت و خیز بازار، نمی توان روزهای آتی را پیش بینی کرد و باید منتظر اعلام قیمت از سوی کارخانه ها باشیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: